Mé šťastné dětství uvnitř partnerského trojúhelníku. (fikce).

Maminka mi nechybí, plně ji nahradí oba tátové a teplický strejda Buzek. Žiju si jak ve vatě, žádné rodinné hádky, žádné tiché domácnosti, jen naprostý soulad.

Ne každý kluk má takové štígro jako já. Rodiče mého kámoše Tadeáše se rozvádějí. Sice nějakou dobu vegetovali  ve spořádaném  manželském trojúhelníku, nakonec  ale jeho tátovi povolily nervy a milého vyžírku poslal do invalidního důchodu. Dodnes má splácí  příspěvek na elektrický  invalidní vozík. Tadeášova  maminka shání  na internetu náhradního tátu, zatím marně!

Zato já si žiji jako v bavlnce. Oba tátové mě mají rádi, hodný je na mě i strejda Buzek z Teplic.  Na rozdíl od manželského trojúhelníku je ten partnerský daleko stabilnější, neboť  ho spojuje trojnásobná vzájemná láska, třetí není  odstrkován. Ráno dostanu od každého táty otcovské políbení a   teplickou pusu  od strejdy. Večer, pokud jsem zlobil, a to je ovšem pokaždé, dostanu výprask na holou, je to ale spíše trojnásobné něžné pohlazení.

 Nejraději si hrajeme na Rohovína Čtverrohého. Všichni čtyři zalezeme pod deku, chvilku se zahříváme a pak to vypukne.  Nejprve vystrčíme  zpod  rohu deky jednu hlavu (Rohovín Jednorohý), pak z jiného rohu druhou, pak z dalších rohů třetí a čtvrtou, stává se z nás postupně Rohovín  Dvojrohý, Třírohý a nakonec Čtyřrohý. Je to bezva!

Až vyrostu najdou mi tátové nějakého pořádného chlapa, se kterým začnu chodit  na zábavy pro gaye. Už se těším. Strejda Buzek slíbil, že mě poučí jak navázat potřebný vztah.

Budu-li se  dobře učit, vyšlou mě tátové a strejda  na zahraniční stáž do některého z mužských klášterů našeho severovýchodního souseda. Pak teprve budu gayem na úrovni.

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Václav Vít | neděle 3.3.2019 9:53 | karma článku: 14,91 | přečteno: 406x
  • Další články autora

Václav Vít

Kdo může za tornádo Masaryk

25.6.2021 v 12:28 | Karma: 14,46

Václav Vít

Pročučkne si Miloš Joea?

5.5.2021 v 14:10 | Karma: 19,17

Václav Vít

Gardo, do boje!

11.4.2021 v 10:02 | Karma: 7,47